top of page

מה היא הדרך הטובה ביותר להבין בתחזוקת מבנים ואיזו מתנה אתם יכולים להעניק לבניין/מגדל המגורים שלכם!!!

עודכן: 13 באוק׳ 2020

📷


אני אתחיל עם תשובה פשטנית, הדרך הטובה ביותר שאתם יכולים להעשיר את הידע שלכם בתחזוקת מבנים הוא ללמוד משגיאות והצלחות של אחרים.

ולכן אני מציע לכם להצטרף לקבוצה ייחודית באימייל שבה אפרסם כתבות והודעות מעניינות בנושא לשיפור הידע שלכם בנושא.

כמו כן אני קורא לכם לשלוח שאלות ומקרים מעניינים ופתרונות שבהם נקטתם לפתרון הבעיות מוצלחות ולא מוצלחות, אני אשתדל לענות על השאלות שלכם ואפרסם מקרים ראויים כדי להעשיר את הידע שלכם.

פרסומים שיפורסמו יהיו רק נושאים הקשורים לנושא תחזוקת מבנים, ללא זיהוי השולח, ללא דברים והתבטאויות לא מתאימים, ללא פרסום ושיווק, את הסינון אני אבצע ואתם תהינו מחומר נקי ומידע ראוי.

אז בואו ונהנה מחוכמת המונים בנושא תחזוקת מבנים, אני אתן את הידע שלי ואתם תיתנו מחביותיכם המוצלחות והלא מוצלחות וכך תעניקו לבניין/מגדל המגורים שלכם את המתנה הטובה ביותר שאתם יכולים להעניק.

על הדרך תקבלו גם מתנה!!!, חמש שעות יעוץ טלפוני לתחזוקת מבנים עבור הבניין שלכם.

אשמח אם תשתתפו בקבוצה ייחודית זו ותיהנו מהמידע שיופץ בה ללא ההפרעות והסכות הקימות ברשת חברתית.

המתנה תוענק לכול ועד בית במבנה משותף / מגדל מגורים/ מתחם מגורים שיירשם לקבוצה עניינית בנושא תחזוקת מבנים באמצעות האימייל.

יעוץ טלפוני, כתבות או פרסומים שונים אינו תחליף לייעוץ מקצועי בשטח ונועד לתת כיוונים כלליים לבעיות כעזרה להתמצאות של ועדי הבתים בנושאים הספציפיים.

כדי להירשם לשרות נא העבירו לי באימייל חוזר את הפרטים הבאים:

· כתובת הבניין/מגדל מגורים/מתחם המגורים, שם משפחה ושם פרטי, מספר טלפון וכתובת אימייל.


תודה ומצפה לאימייל ולייק ממכם

יוסי אינהורן

יועץ תחזוקה למבנים

0534241625

אמייל : yossein@gmail.com

35 צפיות0 תגובות

פוסטים אחרונים

הצג הכול

טיפול באשפה במגדלי מגורים ובמבנים משותפים בכלל

שאלה שנשאלתי בקבוצת הווטסאפ שלי, "מה הם החסרונות בחדר אשפה מתחת לדירה". היכנסו לקבוצת הווטסאפ שאלו שאלות וקבלו תשובות בנוגע לתחזוקה וניהול מגדלי מגורים ומבנים ברוב מגדלי המגורים מקצים חדר אשפה ויש סבי

מה מצב מגדל המגורים שלכם, חורף, קיץ, סתוו או אביב

את מצב מגדלי המגורים ומבנים בכלל ניתן לסווג לפי עונות השנה. מעניין לדעת מה העונה שבו נמצא מגדל המגורים שלכם? היכנסו כאן וענו על השאלה. מגדל מגורים או כול מבנה אחר מתחיל את חייו כשמגדל המגורים או הבניי

bottom of page